NAD
NAD staat voor New Acoustic Dimension: het merk dat al meer dan 30 jaar boven aan het verlanglijstje staat van de muziek- en video-liefhebbers, die hogere eisen aan de componenten van hun hifi installatie stellen.
Waarom zij uitgerekend voor NAD kiezen? Omdat NAD Hifi speciaal vóór hen ontwikkeld werd dóór andere muziekliefhebbers. En omdat de AV-apparatuur voor film- en tv-fans ontworpen werd door mensen, die daar ook van bezeten zijn.
Waarbij een no-nonsense benadering voorop stond! Want laten we eerlijk zijn: wat heeft u aan raadselachtige technische specificaties, die alleen voor ingewijden te begrijpen zijn en die bovendien slechts maar een deel van het verhaal vertellen? Het komt maar al te vaak voor dat van al die indrukwekkende cijfers en grafieken, die zo breed uitgemeten worden in prachtig glanzende brochures, weinig merkbaar is als u een CD afspeelt of naar een film kijkt en luistert.
Denk nu niet, dat de specificaties van NAD apparatuur onderdoen voor die van andere merken. Integendeel: NAD kan zich ruimschoots met de concurrentie meten. Alleen: bij NAD gaat men niet uit van de techniek, maar van wat die techniek moet voortbrengen: it’s the sound that counts!
De ontwerpers van NAD gaan uit van de realiteit: zij stemmen hun ontwerpen af op de omgeving, waarin u het geluid beluistert. Met als gevolg, dat de geluidskwaliteit (nog) hoger is dan de specificaties doen vermoeden. Bovendien gaan de ontwerpers ervan uit, dat u uw apparatuur gemakkelijk en intuïtief wilt kunnen bedienen. En dat u dus geen behoefte heeft aan vrolijke maar eigenlijk zinloze lampjes of aan toetsen en knoppen die u zelden of nooit zult gebruiken en in feite ook niet nodig heeft. Trouwens, het geld, dat deze overbodige franje kost, kan toch veel beter besteed worden: aan de binnenkant in plaats van aan de buitenkant? !
Het kan niet vaak genoeg benadrukt worden: NAD kiest de zijde van de consument. Werkelijk ieder Hifi en audio-video component van NAD plaatst geluidskwaliteit boven alles. De NAD-ontwerpers streven er constant naar om datgene wat bespaard wordt op overbodige en ‘glimmende’ extra’s te gebruiken voor waar het werkelijk om gaat: de prestaties.
Toont alle 4 resultaten