Klantenservice

Bestellen

Naast een bezoek aan onze winkel, kunt via onze website onze producten bestellen. De bestelpagina is volledig beveiligd. Hierdoor kunt u met een gerust hart uw gegevens bij ons achterlaten. Het bestelproces is vrij eenvoudig en bestaat uit de volgende stappen:

  • Een overzicht van de bestelde producten. Het is raadzaam om het overzicht voordat u doorgaat goed te controleren.
  • De verzendgegevens. NAW gegevens en het adres waar de producten naartoe verzonden moeten worden.
  • De factuurgegevens. Wanneer de factuur naar een ander adres verzonden moet worden, kunt u het vinkje “adres ontvanger” uitvinken en het factuuradres opgeven.
  • De bevestiging van de bestelling. Leest u vooral onze algemene voorwaarden door voor u akkoord gaat met de bestelling.
  • Afrekenen. U heeft de volgende keuzes:
  • Direct betalen met iDeal.
  • Handmatig overschrijven
  • Ophalen en betalen in de winkel

Mocht u nog vragen hebben over het bestelproces dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Hiervoor kunt u gebruik maken van ons contactformulier.

Verzenden in Nederland

Omera levert alleen in Nederland. Alle producten worden in Nederland gratis verzonden. Omera maakt gebruik van Packs als vervoerder.

Persoonlijk advies

Wilt u advies over een product, dat u in onze webshop heeft gezien, neemt u dan gerust contact met ons op. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 09:00 uur tot 21:00 uur op telefoonnummer 010-7600 190. Mocht een betreffende productspecialist niet beschikbaar zijn, dan wordt u over het algemeen binnen 2 uur teruggebeld om uw vragen te beantwoorden. Ook wanneer u hulp nodig heeft bij de aansluiting van uw nieuwe versterker, tafelradio of nieuwe set speakers dan kunt uiteraard ook contact met ons opnemen. Houd u dan wel uw factuurnummer bij de hand.

Bestelling annuleren

Wanneer u een bestelling wilt annuleren, dan vragen wij u ons dit zo spoedig mogelijk te laten weten. U kunt dit telefonisch doorgeven op telefoonnummer 010-7600 190. Wanneer de bestelling al verzonden is, kunt u het pakket aan de deur weigeren. Het pakket wordt dan automatisch aan ons geretourneerd.

Afkoelingsperiode

Ontvangen producten mogen binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd. Omera zal de aankoopwaarde van de producten vervolgens binnen 7 werkdagen aan u terugstorten indien de producten in originele staat (als nieuw) in een onbeschadigde originele verpakking met toebehoren terug worden gestuurd. De verzendkosten van de geretourneerde producten komen voor uw rekening.

Klachten

Ondanks dat wij naar een hoog servicelevel streven, kan het zijn dat u over een product of afhandeling niet tevreden bent. Mocht u een klacht hebben, dan willen wij u vragen hiervoor ons contactformulier te gebruiken. Een e-mail sturen kan ook, naar info@omera.nl. U ontvangt binnen 10 werkdagen van ons een reactie.

Retourneren naar aanleiding van een defect

Mocht er binnen de garantietermijn een defect optreden aan een bij ons gekocht product, dan gaan wij ons uiterste best doen het product zo spoedig voor u te herstellen. Neemt u vooraf contact met ons op, zodat wij weten wat er aan de hand is en dat wij zo snel mogelijk kunnen handelen. De meeste defecten worden bij de producent gerepareerd. Tussentijds houden wij u op de hoogte van de voortgang.

Retouradres:

Omera
Markt 3
3131 CR Vlaardingen

Geretourneerde apparaten waarvan wij niet weten wat de aard van het defect is of door wie het apparaat geretourneerd is, kunnen wij niet in behandeling nemen.

copyright © 2017 Omera | Markt 3, 3131 CR Vlaardingen | 010 - 7600 190 | info@omera.nl
KvKnr. 50208446 | BTWnr. NL127006539B01
Algemene voorwaarden | Privacy policy | Klantenservice